Дистанційне навчання - 8 клас

                               Шановні учні та батьки!

 В зв’язку з карантином, навчання з 12 березня по 24 квітня, переведено на дистанційну форму, тому пропоную Вам завдання для виконання під час карантину, які розміщені на цій сторінці  в цьому блозі. 
03.04. Статево віковий склад населення  світу й України . Тривалість життя населення.  Практична робота  11. Аналіз статево - вікових пірамід України та окремих країн світу.

08.04. Тема  2 . Розселення. Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення у світі і Україні.
10.04. Міські та сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями.
15.04. Міське і сільське розселення. Урбанізація, причини, що її зумовлюють. Міські агломерації. Мегаполіси. Світові міста. Відмінності в пемпах і рівнях урбанізації в Україні і в світі. Субурбанізація. Хибна урбанізація.
17.04.Тема 3. Етнічний склад населення. Етноси. Найпоширеніші мовні сім'ї. Однонаціональні і багатонаціональні країни.
22.04. Національний склад населення України: особливості та регіонольні відмінності. Національні меншини та етнічні групи, основні райони їх розселення.
24.04.Тема 4. Релігійний склад населення. Релігія як явище культури. Світові релігії. Регіональні відмінності релігійних вірувань в Україні.
29.04.Тема 5. Зайнятість населення у світі і Україні. Трудові ресурси. Кількість і якість трудових ресурсів. Економічно активне населення. Зайнятість населення. Проблеми зайнятості населення.
05.05. Урок контролю знань по розділу: Населення України та світу. контрольна показати у групі вайбер 8 клас.
06.05. Розліл 5. Природа та населення свого адміністративного регіону. Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку Тернопільської області.інформація
08.05. Особливості природних умов і ресурсів  Тернопільської області.інформація
13.05. Природокористування . Об'єкти природно-заповідного фонду.
15.05. Населення регіону. ІнформаціяТернопільської області.
20.05. Етнічний склад. Особливості зайнятості населення в Тернопільській області.
22.05. Дослідження. Ознайомлення з об'єктами природи своєї місцевості.
27.05. Урок контролю знань.
29.05. Урок узагальнюючого повторення.

                                     ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

06.04. Лівобережна  та Слобідська Україна. Ліквідація Гетьманщини. Кирило Розумовський. Ліквідація гетьманства і козацького устрою в Україні.
13.04. Південна Україна. Ліквідація Запорізької Січі. Ліквідація Запорізької Січі. П.Калнишевський. Історичне значенняЗапорізької Січі.Підкорення Кримського ханства. Колонізація Півдня України.
15.04. Правобережна Україна та західноукраїнські землі у ІІ половині 18 століття. Правобережна Україна.Гайдамаки. Коліївщина. Буковина.Східна Галичина. Закарпаття. Рух опришків.
22.04. Поділи Речі Посполитої і Україна. Зміни в становищі Правобережної України та західноукраїнських земель. Параграф 32(5,6)
27.04. Культура України в другій половині 18 століття. Освіта і наука. Києво-Могилянська академія. Григорій Сковорода.Параграф 33(1-6)
29.04. Розвиток мистецтва. Архітектура. Образотворче мистецтво. Музика. Параграф 33(7-8)
04.05. Практичне заняття.1. Визначити (використовуючи витяги  з козацьких літописів 17-18ст. ) способи та засоби, до яких вдавалися гетьмани, козацька старшина, аби відстояти суверенітет Козацької держави./2.Здійснити уявну мандрівку до історико-культурних пам'яток України/ рідного краю доби бароко, встановити цінності і норми життя, що їх утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури, скульптури, образотворчого мистецтва) (на вибір) Виконану практичну роботу показати для перевірки у групі вайберу
08.05. Наш край у 20-90х роках 18 ст. Адміністративно-територіальний та історико-етнографічний розвиток краю. Соціально-економічне життя. Культурне і духовне життя. Воєнно-політичні події.
13.05. Урок узагальнення.тематична
18.05.Наш край у 20-90рр.18ст. Адміністративно-територіальний та історико-етнографічний розвиток краю. Соціально-економічне життя. Культурне і духовне життя.  Воєнно-політичні події.
25.05. Урок узагальнення.
27.05. Повторення.
    ВСЕСВІТНЯ  ІСТОРІЯ


02.04. Т /О  по розділу 4. Османська  імперія. Країни Східної Європи в 16 - першій половині 18 століття. 
Повторити параграфи  розділу і вміти відповідати на запитання в кінці параграфів.

09.04. Розділ 5.  Епоха просвітництва.  Промислова революція. Початок індустріальної (промислової) революції, її вплив на життя різних верств населення.
16.04. Освічений абсолютизм. Просвітництво. Енциклопедисти. Масони. Класицизм. Володіння австрійських Габсбургів. Марія-Терезія. Йосип ІІ. Королівство Прусія. Фрідріх ІІ. Єлизавета І. Катерина ІІ. ( Словникова робота. Скласти табличку про діячів того часу.)
23.04. Міжнародні відносини. Війна за іспанську спадщину, війна за австралійську спадщину, Семилітня війна. Поділи Речі Посполитої. Початок боротьби за спадщину Османської імперії.
30.04. Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США. Колонії Великої Британії  в Північній Америці. Декларація незалежності. Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США.
07.05.Практичне заняття. 1. Проаналізувати повсякденне життя в Країнах Західної Європи у 18 ст., виявити зміни, які стали наслідком промислової революції.
2. Поширення ідей просвітництва; проаналізувати Декларацію незалежності Сполучених Штатів і встановити, які ідеї епохи Просвітництва в ній відображено.(на вибір) Виконати в робочих зошитах і показати в групі вайберу 8 клас.
14.05. Розділ 6. Східний світ у 16-18 ст. Індія та Персія в 16-18 ст.  Індія. Держава Великих Моголів. Бабур. Акбар. Перське царство Сефевидів. Аббас І. Культура Індії та Персії.
21.05.Китай та Японія в 16- 18ст. Китай Маньчжурське завоювання. Династія Цин. Культура Китаю. Японія. Сьогунат Токутави. Політика самоізоліції . Культура Японії..
28.05.Урок узагальнення.

Немає коментарів:

Дописати коментар