Дистанційне навчання - 6 клас

        Шановні учні та батьки!

 В зв’язку з карантином, навчання з 12 березня по 24 квітня, переведено на дистанційну форму, тому пропоную Вам завдання для виконання під час карантину, які розміщені на цій сторінці  в цьому блозі. 
02.04. Льодовики - багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків. Параграф 52
Багаторічна мерзлота -підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти. 
06.04. Підземні води, умови їх залягання і утворення в земній корі. Термальні  і мінеральні води. Параграф 53
9.04. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану  і суходолу.
13.04. Урок узагальнення по темі"Гідросфера". Повторити всю тему. Знати відповідати на запитання в кінці параграфу. Вміти показувати на карті всі водні об'єкти: острови, затоки, протоки, океани, моря, півострови, річки, найглибші западини морів (їх глибини), озера.
17.04. Тема Біосфера та грунти. Складові біосфери, особливостіїх поширення на земній кулі.  складові атмосфери  Параграф 54(1-2)
21.04. Властивості грунтів. Грунтовий покрив, карта гшрунтів. Вплив господарської діяльності людини на грунтовий покрив, рослинний і тваринний світ суходолу  та океану.  Параграф 54(3,4)
24.04. Природні комплекси як наслідок взаємозв'язків компонентів природи. Параграф 56
27.04. Практична робота №7. Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості ( за типовим планом ( Тернопільській області )). Зробити в робочих зошитах.план
Виконану практичну роботу показати для перевірки у групі вайбер
30.04. Географічна оболонка - найбільший природний комплекс Землі, її межі та властивості. Параграф 57
04.05. Природні зони Землі, їх особливості. Параграф 58
07.05. Розділ 4. Тема1. Кількість і розміщення населення Землі.  Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі, його густота. Найбільші заселені території земної кулі. Параграф 59
14.05. Людські раси. Дослідження М.М.Миклухо-Маклая. Найчисельніші народи світу. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу та держави сусіди. України на політичній карті світу. Параграф 60
15.05.  Практична робота 8. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частин світу та їх столиць.
18.05. Тема 3. Вплив людини на природу. Зміни складових географічної оболонки людством. Зміни природних комплексів Землі. Параграф 61
20.05. Забруднення довкілля та його охорона.  Параграф 62
22.05. Дослідження. Розробка міні - проекту з утилізації побутових відходів.
25.05. Урок контролю знань. тематична
29.05. Урок узагальнюючого повторення.
      ІСТОРІЯ 
уроки історії  уроки історії
03.04. Падіння Західної Римської імперії. Розпад Римської імперії. Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії.Параграф 53.

06.04.Урок узагальнення. Повторити параграфи 48-53;Відповідати на запитання в кінці параграфів.
10.04.  Походження  (витоки) слов'янських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов'ян та господарське життя. Параграф 54.
13.04. Суспільне життя і духовний світ давніх слов'ян. Параграф 56.
17.04. Розселення слов'ян. Передумови розселення слов'ян. Розвиток слов'янських племен у процесі розселення Анти і склавини на теренах України. Параграф 55.
24.04. Практичне заняття. Добрати інформацію про правила і переконання , а також елементи побутової культури запозичені українцями в давніх греків і римлян.(за допомогою інтернет ресурсу.)
27.04. Розділ 4. Витоки європейської та інших сучасних цивілізацій.
Зміна цивілізацій. Причини зникнення стародавніх цивілізацій. Сучасні цивілізації на мапі світу. Головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підгрунття.
04.05. Китайська цивілізація. Вплив природно-географічних умов на розвиток цивілізації в Китаї. Суспільний устрій та повсякденне життя Давнього Китаю. Конфуцій та його вчення.
08.05. Практичне заняття. Наукові знання, освіта та писемність у Стародавньому Китаї. Виконану практичну роботу показати для перевірки у групі вайбер.
12.05. Індійська цивілізація. Вплив природно-географічних умов на розвиток цивілізації в Індії. Індійська цивілізація. Ведійська цивілізація. Суспільний устрій та повсякденне життя Давньої Індії.
15.05.  Практичне заняття. 1. Зіставлення господарства, суспільного життяй культури населення давніх Греції та Риму, з одного боку, й Індії та Китаю з іншого.  2. Релігія.  Будда та його вчення.
18.05. Ісламська цивілізація. Цивілізаційні взаємодії.
22.05. Урок узагальнення. Тематична.  тематична
25.05. Підсумкове узагальнення.
29.05. Повторення.
Фінансова грамотність
18.03. Практична робота №2 "Створюємо памятку споживача"
01.04. Тема 10. Етика взаємовідносин споживача  та інших учасників ринку.
08.04.  Поведінка та мовний етикет споживача.
15.04. Спілкування. Діалог. Усний та письмовий договори.
22.04. Тема 11. Мистецькі та літературні твори з фінансовим змістом. Економічне виховання. Ощадливість.
29.04. Раціональність. Підприємливість. Правила фінансової поведінки.
06.05. Практична робота №3 "Розробка правил етикету споживача".
13.05. Повторення.

                                

Немає коментарів:

Дописати коментар