Дистанційне навчання - 9 клас

                            Шановні учні та батьки!

 В зв’язку з карантином, навчання з 12 березня по 24 квітня, переведено на дистанційну форму, тому пропоную Вам завдання для виконання під час карантину, які розміщені на цій сторінці в цьому блозі. 

розклад онлайн уроків
розклад
ГЕОГРАФІЯ
атлас 9 кл.
тести
06.04. Транспорт світу. Країни, що вирізняються високим рівнем розвитку мережі залізниць і автомобільних шляхів. Найбільші морські  порти, їхній вплив на розміщення промисловості. Найбільші судноплавні річки світу. Найбільші аеропорти світу. Міжнародні транспортні коридори.Опрацювати параграф 36. Повторити 34,35.

13.04. Торгівля. Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Показники зовнішньої торгівлі. Торгівля в Україні. Обсяги та структура експорту та імпорту товарів та послуг. Чинники концентрації роздрібної торгівлі в населених пунктах , регіонах. Параграф 38.

15.04. Світовий ринок товарів і послуг. Основні напрямки зовнішньоторговельних зв'язків . Світова організація торгівлі. Регіональні зони вільної торгівлі (NAFTA, ASEAN та інші.) Параграф 37.
21.04. Туризм як складник національної економіки, його види. Чинники розвитку туризму в регіоні , країні. Туристична інфраструктура. Туризм в Україні. Особливості природних рекреаційних ресурсів. Об'єкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні. Туристичні райони в Україні.Параграф 40.
27.04. Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з найбільшою кількістю об'єктів Світової спадщини  ЮНЕСКО.Параграф 39.
29.04.Тема 4. Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров'я. Роль освіти і науки в суспільстві. Особливості наукової і освітньої діяльності як видів економічної діяльності. Форми просторової організації наукових досліджень та освіти: технополіси, технопарки. Найвідоміші наукові центри у світі та Україні. Охорона здоров'я. Найвідоміші центри охорони здоров'я в Україні та світі.
04.05.Тема 5. Фінансові послуги. Комп'ютерне програмування. Фінансові послуги. Світові центри банківсько-фінансової діяльності. Вплив глобалізації на розміщення фінансових установ. Країни-офшори. Особливості розміщення фінансових установ в Україні.
Параграф 42.
13.05. Розділ 5. Глобальні проблеми людства. Поняття про глабальні проблеми людства, причини їх виникнення. Проблема війни і миру. Проблема тероризму. Екологічна проблема. Параграф 44, 46.
18.05. Сировинна й енергетична проблеми. Демографічна й продовольча проблеми. Проблема подолання відсталості країн,що розвиваються. Взаємозв'язок глобальних проблем. Роль світової громадскості та міжнародних організацій у їх розв'язуванні. Сталий розвиток- стратегія людства на 21століття. Параграф 45,47
25.05. Дослідження.  Прояв глобальних проблем у своєму регіоні.
27.05. Урок контролю знань.
                                     ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
06.04. Аграрна реформа Петра Столипіна та її вплив на Україну. 
Опрацювати параграф 31(1)                                                                                                 
08.04. Український політичний і національнокультурний рух у 1907-1914 рр.
Посилення тиску з боку російської імперської влади на український рух.Прояви ксенофобії та шовінізму ."Справа Бейліса".
13.04. Практичне заняття.
-Підготувати доповідь "Українська політична думка:між феодалізмом і самостійністю", "Правозахисні аспекти в діяльності лідерів українського національного руху".
-Укласти порівняльну таблицю "Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини /Галичини/".
-Проаналізувати програмні документи товариства "Просвіта"/"Сокіл"/"Січ"(на вибір) та укласти уявний план діяльності.
- Вплив греко-католицької церкви на піднесення національної свідомості населення західноукраїнських земель. (на вибір тему, в робочому зошиті).
22.04.  Узагальнення. Повторити розділ 6.  Україна на початку 20 століття перед викликами модернізації.
Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині 19 на початку 20 століття. Розвиток освіти і науки. Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців, зміни в світовідчутті людини. Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Боротьба за створення українського університету у Львові. Церковне життя. Емансипація жінки. Наукові товариства. Видатні вчені.Параграф 35,37.
27.04. Українська література. Театр. Особливості розвитку культурного життя. Література. Українська преса та видавництва. Український професійний театр. Родина Тобілевичів. Параграф 38.
04.05. Мистецтво. Музика. Українська романтична і реалістична школа живопису. Модерн у малярстві. Стилізація і модерн в архітектурі. Параграф 39.
06.05. Повсякденне життя. Опіка над здоров'ям і медичні служби. Дозвілля, розваги й задоволення культурних запитів. Параграф 33-34.
18.05. Наш край на початку 20століття.
20.05. Урок узагальнення. Тематична.тематична
25.05. Підсумковий урок.
27.05. Повторення.

                                   ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
08.04. Спроби модернізації Османської імперії. Параграф 21.

15.04. Практичне заняття. На підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати замітку (репортаж) про суперечливі наслідки колоніальної політики  для метрополій і країн Азії та Африки Італії./ Британське володарювання в Індії. (На вибір. В робочому зошиті).
22.04. Розділ 4. Міжнародні відносини (ІІ половина 19 - початок 20 століття). Міжнародні відносини наприкінці 19-на початку 20 століття.  Міжнародні відносини наприкінці 19 століття. Утворення військово-політичних блоків -Троїстий союз і Антанта. Початок боротьби за переділ колоніального світу. Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку 19 століття. Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі 19-20 ст. Параграф 22.
29.04. Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя. (кінець 18- початок 20 ст.) Культура народів світу. Розвиток освіти і науки, техніки. Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові і технічні досягнення. Науково-технічна революція зламу 19-20 ст. та її вплив на людину й суспільства. Параграф 23(1,2).
06.05. Література та мистецтво. Повсякденне життя. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. ЕмансипаціяПараграф 23(3,4).
13.05. Практичне заняття. 1.Підготувати презентацію "Повсякденне життя. людей на початку 20 ст. 2. Зібрати і укласти в таблиці перелік фактів, які свідчать про зародження в 19ст. масової культури /масового виробництва.( на вибір)(ст. 211)
20.05. Урок узагальнення. Тематична.тематична
27.05. Узагальнення до курсу:"Довге" 19 ст.: основні ідеї, здобутки, виклики. Особливості української історії 19ст. Внесок українського суспільства в загальноєвропейську культурну спадщину 19ст.

Правознавство

03.04. Кримінальне правопорушення та кримінальна відповідальність. Злочини. Кримінальний проступок та кримінальна відповідальність. Опрацювати параграф 26. Заповнити зошит в друкованою основою по темі.

10.04. Практичне заняття. Особдивості адміністративної та кримінальної  відповідальності.
Виконати практичну роботу в зошитах з друкованою основою.
17.04. Урок узагальнення. Повторити Розділ 4. Неповнолітні як субєкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин. контрольна
24.04Розділ 5. Якщо право - це професія. Професія "юрист".Юрист в нашому житті. Хто такі судді, прокурори, слідчі, нотаріуси, адвокати, юрисконсульти, дільничі офіцери поліції , правозахисники. Параграф 29.
08.05. Поліцейські (патрульні, дільничі офіцери поліції).  Практичне заняття. 1. Ігровий суд. 2. Зустріч з юристами чи правозахисниками. (на вибір). Виконати в зошитах з друкованою основою і показати для оцінення  у вайбері в групі 9 клас. Параграф 31-32.
15.05. Розвязування  правових ситуацій з використанням знань про професію юриста.
22.05.Урок узагальнення. Тематична.
29.05. Підсумкове узагальнення.

Немає коментарів:

Дописати коментар