Модуль 9.
9 модуль допоміг мені зробити такі
висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про
роль і місце диференційованого навчання:
- Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає
адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
- Учні мають бути активним у власному навчанні;
- Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес,
результати, навчальне середовище.
- Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, способи сприйняття, домінування
лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку
різних типів множинного інтелекту учнів;
- Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спостереження
Немає коментарів:
Дописати коментар